Grans comptes: un servei nacional exclusiu

Per als grans comptes, HOMEBOX ha creat un servei exclusiu per respondre a les necessitats d'emmagatzematge dels teus equips sobre el terreny arreu de Catalunya, Espanya i Andorra. Posem a la teva disposició un interlocutor únic per garantir el seguiment del teu compte i de les teves activitats als nostres centres: des de la recepció de la teva mercaderia fins a la col·locació en trasters, passant pel seu inventari, HOMEBOX t'ofereix solucions d'emmagatzematge flexibles que tenen en compte el caràcter estacional de la teva activitat.

pros.png

Homebox té més de 500 clients grans comptes a tot Espanya i Andorra.

HOMEBOX és un aliat de la teva eficàcia, que et permet rebre i emmagatzemar a qualsevol lloc de Catalunya, Espanya i Andorra el material de punt de venda dels teus comercials, les peces de recanvi dels teus tècnics, els arxius o qualsevol altra mercaderia autoritzada. Tot això gràcies a una gestió centralitzada del teu compte de client amb una persona de contacte a la teva disposició.

Una solució d'emmagatzematge a menys de 10 minuts amb cotxe, a qualsevol lloc d'Espanya i Andorra

HOMEBOX, núm. 1 de l'autoemmagatzematge a França, ofereix als membres del teu equip una proximitat sense rival.

Amb una xarxa de 400 centres d'emmagatzematge HOMEBOX o associats a Espanya i Andorra, et podem oferir solucions d'emmagatzematge individuals, segures i fàcilment accessibles per les principals carreteres, a menys de 10 minuts amb cotxe de l'adreça dels teus treballadors, amb independència de la vostra ubicació geogràfica!

La seguretat dels béns i les persones és al centre del nostre plantejament

Perquè la seguretat dels membres del teu equip és la nostra prioritat comuna, HOMEBOX és el soci ideal per a la gestió de la teva logística local:

  • menys temps amb cotxe per accedir als teus estocs,
  • un entorn tancat, totalment videovigilat i amb alarma 24/7,
  • un sofisticat sistema de detecció d'incendis,
  • equips de manipulació i portapalets d'autoservei per evitar lesions.

Pots estar segur que els teus treballadors sempre estaran segurs amb nosaltres, i les teves mercaderies també!

Un servei de recepció de mercaderies amb traçabilitat

Fes la teva vida més fàcil fent que les mercaderies es lliurin als membres del teu equip als centres HOMEBOX. Estem perfectament equipats per rebre paquets i palets: disposem de portapalets i fins i tot alguns dels nostres centres estan equipats amb molls de descàrrega. El nostre ampli horari d'obertura és ideal per no perdre cap lliurament durant la setmana.

Quan rebem la mercaderia, introduïm el número de referència en el nostre sistema informàtic propi per garantir una traçabilitat perfecta. Aquest sistema també ens permet notificar als membres del teu equip destinatari per SMS l'arribada dels seus paquets o palets al centre HOMEBOX. Fins i tot podem, si ens ho demanes, dipositar la mercaderia directament al traster de la teva empresa.

Un interlocutor únic a la teva disposició i facturació centralitzada

Sigui quina sigui la sol·licitud que la teva empresa vulgui formular (alta/baixa d'un traster en qualsevol dels 400 centres HOMEBOX o associats, gestió de residus, gestió administrativa del teu compte...), posem a la teva disposició un interlocutor únic per atendre la teva petició amb la màxima rapidesa possible.

I per estalviar temps als teus equips comptables, la teva xarxa de trasters es factura mensualment de forma centralitzada, amb independència del nombre de trasters i de la seva localització geogràfica.

Pràctic!

Formulari de Contacte

Calcula la grandària del teu traster

Amb el nostre simulador superfàcil de fer anar

Calcular
83 88 88